رئیس و نخست وزیر اقلیم کردستان سوء قصد به جان دونالد ترامپ را محکوم کردند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان حادثه تیراندازی به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحد آمریکا را محکوم کرد و گفت: «من عمیقاً از سوء قصد به ترور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده ناراحت هستم». همچنین مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان نیز حمله به دونالد ترامپ را به شدت محکوم کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از کردستان تی وی، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان روز 14 جولای 2024 در مورد حادثه تیراندازی به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحد آمریکا گفت: «من عمیقاً از سوء قصد به ترور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده ناراحت هستم. من استفاده از خشونت در حل و فصل درگیری های سیاسی را محکوم می کنم. خشونت نباید جایی در سیاست امروز داشته باشد. قلب من با پرزیدنت ترامپ، خانواده او و همه قربانیان این حمله است».

همچنین مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان نیز روز یکشنبه 14 جولای 2024  پیامی را در شبکه اجتماعی خود (X) منتشر کرد و نوشت: «حمله به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را به شدت محکوم می کنیم و برای او آرزوی بهبودی سریع داریم».

نخست وزیر اقلیم همچنین بیان کرد: «من به قربانیان این حمله تروریستی و همبستگی ما با ایالات متحده تسلیت می گویم».

شایان ذکر است دونالد ترامپ شب گذشته در حالی که در کمپین انتخاباتی و سخنرانی با هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا هدف گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

کد خبر 2772872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha