شهر کرمانشاه در حال مستهلک شدن است / دکتر سهراب دل‏‌انگیزان

سرویس کرمانشاه _ دکتر سهراب دل‏‌انگیزان استاد گروه اقتصاد دانشگاه رازی و عضو انجمن اقتصاددانان ایران در مطلب تازه خویش به نقد وضعیت نامناسب شهر کرمانشاه و عملکرد شهرداری و شورای شهر در مدیریت مناسب شهری پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ پله برقی سه راهی بیست و دوم بهمن روبروی پارک علم و فناوری در تصویر بالا دیده می‌شود. پل و پله برقی تخریب شده، مستهلک شده و البته که غارت شده است. تقریبا همه پل‌های عابر پیاده، پله برقی های شهر، تجهیزات و تاسیسات شهری، فضای سبز، درختان پارکها و خیابان، امکانات و ساختمان‌های عمومی در شهر وضعیتی مشابه، در حال مستهلک شدن کامل، تخریب و توسط سارقان فلزات نیمه شب، در حال غارت هستند. غارت تاسیسات شهری از دریچه منهول.های کف خیابان، به نرده های قطور پل‌های زیرگذر و روگذر رسیده است. چندی پیش میلگردهای زیر پل چم بشیر  زیر جاده لب آب به سمت سنندج را کامل دزدیده بودند.

سوال من این است که ما مالیات می‌دهیم که مدیران و مسئولان دولتی چکار کنند؟ از شهرداری انتظار داریم در این مساله جدی وارد عمل شود و از شورای تامین استان خواهش می‌کنیم این مساله را جدی بگیرد و از همه روش‌های سخت و نرم موثر در این زمینه استفاده نماید.

شهرداری مسئول مستقیم ترمیم این خرابی ها است. چهره شهر ویرانی را به نمایش می‌گذارد. مردم در شهر ویران و تخریب شده احساس امنیت نخواهند داشت. ترمیم این خرابی‌ها باید در اولویت باشد.

تئوری پنجره شکسته را لطفا بارها و بارها مرور کنید و از آن برای ترمیم به موقع و بجای تخریب در تاسیسات شهری استفاده کنید.

بی خیالی شهرداری در ترمیم این خرابی ها قابل قبول نیست و گفتن اینکه سارقان این تجهیزات را تخریب و سرقت می‌کنند، توجیه کننده ماجرا نخواهد بود. لطفا مسئولیت خویش را بپذیرید و مسئولانه شهر را اداره فرمایید. کرمانشاه و هر شهر دیگری را اگر مسئولانه اداره نکنیم، بعد از مدت کوتاهی به ویرانه تبدیل خواهد شد.
استاندار محترم کرمانشاه، شورای شهر و شهردار گرامی را در این حوزه مسئول مستقیم میدانم و از این بزرگواران خواهش میکنم که بی تفاوت نباشند. تاسیسات و تجهیزات و مبلمان شهری کرمانشاه را ترمیم کنید. چهره شهر را آباد و پر رونق نشان دهید و شعار "شهر ما خانه ما" که مدت زیادی است از ذهن‌ها پاک شده است را، با پذیرش مسئولیت مستقیم خویش در این زمینه احیا بفرمایید.

کرمانشاه را خردمندانه و توسط خردمندان و فرهیختگان شهر اداره بفرمایید. چهره شهر را برای احساس زندگی مسئولانه آماده نگهدارید و افراد مسئولیت پذیر را در مدیریت‌های شهر و شهرداری‌های مناطق بکار گیرید تا شاهد شهری تازه و آماده باشیم. تا شهری خسته و ویران شده را مشاهده نکنیم.

 

کد خبر 2775222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha