جبهه اصلاحات کردستان بیانیه داد

جبهه اصلاحات  استان کردستان با انتشار اطلاعیه‌ای، جلسه نوسازی و ترکیب جدید این جبهه را خبری کرد و «بازسازی اعتماد عمومی از طریق شنیدن صدای بی صدایان و  انجام صحیح رویکردها و تغییرات مثبت مدیریتی» را «لازمه موفقیت» دولت در کردستان عنوان کرده‌است. 

به گزارش کرد پرس، متن بیانیه به این شرح است:
‌بی فروغ روی یاران
زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست
در جهان پابنده نیست


مردم شریف کردستان
بدینوسیله به استحضار می رساند جبهه اصلاحات کردستان متشکل از ۲۸ حزب و تشکل سیاسی و صنفی ، مطابق اساسنامه مصوب جبهه اصلاحات ایران، با حضور ۱۰ شخصیت حقیقی فعال در گفتمان اصلاح طلبی ،که با اکثریت آرا توسط دبیران محترم احزاب عضو جبهه اصلاحات استان انتخاب شدند برای فعالیت در یک‌سال آتی اعلام موجودیت می نماید.
اسامی اشخاص حقیقی منتخب وعضو جبهه اصلاحات کردستان عبارتند از:

۱-بهرام نصراللهی زاده
۲-محمد ابراهیم زارعی
۳-محمدکریم اسدبیگی
۴-بهزاد قوامی
۵-فریدون اشرفی 
۶-حامد قادرمرزی
۷-جلال شریعتی
۸-خسرو قاضی زاده
۹-اقبال رضایی
۱۰-همایون جنتی


جبهه اصلاحات کردستان تلاش می نماید با احصاء و اولویت بندی مطالبات مردم شریف استان و ارائه آنها به اجزای حاکمیت، وظیفه حرفه‌ای و رسالت ملی و میهنی خود را جهت تحقق منافع مردم و کمک به ساختن فردایی بهتر برای فرزندان این خطه سرافراز انجام  دهد.
 بر این اساس جبهه اصلاحات استان رویکردی حمایتی از دولت چهاردهم خواهد داشت، البته پر واضح و مبرهن است که در این مسیر ضمن بررسی و رصد اقدامات دولت برآمده از مطالبات اصلاح طلبانه ملت ایران،  بر این موضوع تأکید می نماید که لازمه موفقیت دولت محترم در استان را ، بازسازی اعتماد عمومی از طریق شنیدن صدای بی صدایان و  انجام صحیح رویکردهاو تغییرات مثبت مدیریتی می‌داند.
در این مسیر ضمن بیان دغدغه‌های بحق و پیگیری مطالبات اکثریت مردم، رسالت و اولویت اصلی و قطعی دولت را اصلاح شیوه حکمرانی و ترمیم شکاف دولت- ملت می دانیم و بر این باوریم که این مهم زمانی محقق خواهد شد که گفتار، رویکرد و عملکرد دولت و نماینده عالی آن  در استان، در راستای خواست و اراده مردمی باشد که در روز ۱۵ تیر آن را فریاد زدند.

  در پایان به اطلاع عموم می رساند جبهه اصلاحات استان کردستان طی روزهای آینده مواضع اصولی خود در خصوص وضعیت و شرایط استان و راه‌کارهای ضروری برای پیشبرد توسعه استان پر افتخار عزیزمان را به نحو مقتضی اعلام خواهد نمود.

با احترام
جبهه اصلاحات کردستان
۱۴۰۳/۰۷/٣٠

 

کد خبر 2776727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha