تروریست خودت و پدرت هستید!

سرویس ترکیه - مرال دانیش بشناش نماینده HEDEP به نماینده AKP که او را تروریست خوانده بود، پاسخی دندان شکن و جنجالی داد. 

به گزارش کردپرس، مرال دانیش بشتاش، نماینده کُرد و رئیس فراکسیون حزب برابری و دموکراسی خلق (HEDEP)، حزب جایگزین HDP، در پاسخ به نماینده حزب عدالت و توسعه (AKP) که از عبارت «شیفتگان تروریسم» درباره این نماینده HEDEP استفاده کرده بود، گفت: «تروریست خودت و پدرت هستید.»

ماجرا از آنجا آغاز شد که مرال دانیش بشتاش در نطق خود در مجلس ترکیه با اشاره به انزوای اجباری عبدالله اوجالان رهبر در بند PKK، گفت که او سال ها است اجازه ملاقات با اعضای خانواده و وکلایش را ندارد. بشتاش همچنین با اشاره به نمایندگان HEDEP، گفت که شماری از این نمایندگان از سوی وزارت کشور ترکیه ممنوع الخروج هستند. بشتاش خواستار اجرای قانون درباره اوجالان و برداشته شدن ممنوع الخروجی نمایندگان HEDEP شد.

در حالی که بشتاش در حال ایراد سخنان خود بود، اسماعیل اردم، نماینده AKP از همانجا که نشسته بود فریاد زد: «شیفتگان تروریسم!».

تروریست خودت و پدرت هستید!

مرال دانیش بشتاش رو به اردم کرد و گفت: «تروریست تو و پدرت هستید! من حساب کسانی را که ما را تروریست می نامند می رسم. شما تروریست هستید! هر که بگوید "تروریست" تروریست خود او است.»

نماینده HEDEP در حالی که خشمگین بود افزود: «فکر کرده ای از آنجا داد می زنی و می گویی "تروریست"، ما هم ساکت می مانیم و گوش می دهیم؟ شما هستید که باید مثل یک بچه خوب بنشینید و به ما گوش بدهید. شیفتگان تروریسم هم خودتان هستید. شما هستید که عاشق تروریسم هستید. شمایید که از ترور بقای خودتان را تامین می کنید.»

کد خبر 2763275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha