نامه سرگشاده جمعی از شهروندان قروه ای به وزیر کشور

سرویس کردستان- انتقال صنوف آلاینده قروه به شهرک تعمیرکاران همچنان بدون اجرا مانده و همین امر باعث شد تا ساکنان مناطق درگیر این صنوف نامه ای سرگشاده به وزیر کشور نوشته و درخواست پیگیری از این مقام عالی وزارت کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، بیشتر از یک سال می شود که صحبت از انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر قروه شده و بارها مسئولان وعده انتقال قطعی داده اند اما تا بدین لحظه این وعده به مرحله اجرا نرسیده است. تمامی این تعلل ها در حالی صورت می گیرد که حکم انتقال توسط دادستانی صادر شده و معلوم نیست چرا فرمانداری و شهرداری حاضر به اجرای آن نیستند و مدام پروسه را به تعویق می اندازند!

در این بین شهروندانی که محل زندگی آنان در حصار صنوف مزاحم و آلاینده است بارها اعتراض و درخواست خود را به مسئولان ارائه داده اند و خواستار انتقال هرچه سریع تر این صنوف به شهرک تعمیرکاران شده اند اما تا کنون پاسخی را دریافت نکرده اند. بر همین اساس این بار شهروندان با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر کشور درخواست خود را مطرح کرده اند.

در این نامه آمده است:

«اینجانبان جمعی از شهروندان شهر قروه در استان کردستان در خیابان هایی که گرفتار صنوف مزاحم و آلاینده هست ساکن بوده و باتوجه به اینکه دستور انتقال این صنوف به خارج از شهر و در مکان آماده شده برای این صنوف از سوی دادستانی صادر شده اما مسئولان شهرستان قروه و استان کردستان پروسه انتقال را مدام به تأخیر می اندازند و پاسخی روشن به ما مردم نمی دهند.

ما شهروندان قروه ای سالیان سال است با وضعیت سرسام آور و خطرناک این صنوف داریم زندگی می کنیم و بارها مورد خسارت های جانی و مالی و روحی و روانی و همچنین توهین های مکرر از جانب بعضی از این صنوف قرار گرفته ایم و حالا در این یک سال گذشته که خبر تکمیل و آماده شدن شهرک تعمیرکاران مخصوص صنوف آلاینده و مزاحم را داده اند خرسند شده و منتظر انتقال بودیم اما نه تنها انتقالی انجام نشد بلکه روز به روز به تعداد این صنوف در داخل شهر هم اضافه می شود.

حال با در نظر گرفتن اینکه ما ساکنان این خیابان ها امنیت جانی و روانی نداریم و هر روز با هزاران مشکل در رفت و آمد و زندگی خود مواجه هستیم و دیگر این شرایط برایمان سخت و غیرقابل تحمل شده و در مقابل پاسخ گو نبودن استاندار و فرماندار و دیگر متولیان مرتبط و بی تفاوتی آنان نسبت به مشکلات شهر قرار گرفته ایم؛ از آن مقام مسئول در وزارت کشور تقاضا داریم پیگیری و دستور فرمایید که این روند انتقال صنوف آلاینده انجام و مسئولان کمتر تأخیر در کار بیاورند، باشد تا این اقدام شما منجر به تأمین آرامش و امنیت ما شهروندان قروه ای شود. /

«جمعی از شهروندان قروه ای ساکن خیابان های محصور شده توسط صنوف آلاینده و مزاحم»

کد خبر 2763681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha