شما که چیزی ندارید، چیزی هم برای از دست دادن ندارید، چه چیز را نابود می‌کنید؟

علی حسین، عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان گفت: به مردم بگوییم که این کارها را ما انجام داده‌ایم و در آینده نیز این برنامه‌های ما خواهد بود، نه اینکه بگوییم چیزی را نابود یا ساقط می‌کنیم، عرب می‌گوید: (فاقد الشی‌ء لا یعطیه) تو که چیزی نداری، چیزی هم برای از دست دادن نداری، پس چه چیزی را نابود می‌کنی؟».

به گزارش کردپرس، علی حسین عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان و مسئول دفتر هماهنگی حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه، حلبچه- راپرین بیان کرد: «تغییرات بزرگ به دست حزب دمکرات و بارزانی ها صورت می‌گیرد، همچنین مطمئن باشید که دستاورد و پیروزی بزرگ فقط به دست حزب دمکرات و بارزانی رقم خواهد خورد».

او از جناح‌های مختلف خواست که با زبان لطف و برادری رقابت کنند و گفت: «به مردم بگوییم که این کارها را ما انجام داده‌ایم و در آینده نیز این برنامه‌های ما خواهد بود، نه اینکه بگوییم چیزی را نابود یا ساقط می‌کنیم».

علی حسین افزود: «حزب دمکرات کردستان، حزب آبادانی و خدمتگزاری است، همان‌طور که در گذشته حزب آزادی‌بخش ملت و میهن بوده و مواضعی شجاعانه داشته است. ‌می‌توانید ببینید جاهایی که حزب دمکرات به آن‌ها دست یافته و در آنجا برای آن مانعی ایجاد نکردەاند، چگونه قادر به ارائه خدمات بوده است».

وی تأکید کرد: «ما از زبان گُل استفاده می‌کنیم، زبان احترام، اتحاد و برادری. ما با تخریب و فروپاشی مخالفیم، چرا که در تاریخ مبارزات آزادی‌خواهانه مردم کردستان، تخریب و فروپاشی باعث سوءاستفاده‌های فراوانی از مردم کردستان شده است. ما از جناح‌های مختلف می‌خواهیم که با زبان لطف و برادری رقابت کنند. به مردم بگوییم که این کارها را ما انجام داده‌ایم و در آینده نیز این برنامه‌های ما خواهد بود، نه اینکه بگوییم جیزی را نابود یا ساقط می‌کنیم، عرب می‌گوید: (فاقد الشی‌ء لا یعطیه) تو که چیزی نداری، چیزی هم برای از دست دادن نداری، پس چه چیزی را نابود می‌کنی؟».

کد خبر 2776229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha