تداوم آتش‌سوزیها در اربیل/ این بار آتش سوزی در شرکت عمرانی «کار» و یک پالایشگاه دیگر

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یک فقره آتش سوزی در استان سلیمانیه و دو فقره در استان اربیل در یک کارگاه «کار» (شرکت عمرانی کار) رخ داد بر اساس اطلاعات رسیده این مکانها تنها دچار خسارت مادی شده‌اند.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبر کانال ۸، روز جمعه ۱۴ ماه ژوئن سال ۲۰۲۴ چندین فقره آتش سوزی در مناطق مختلف اقلیم کردستان روی داد که تنها زیان مادی برجای گذاشته‌اند.

به گزارش کانال ۸ در اربیل، آتش سوزی کارگاه اربیل به علت اتصالات برقی صورت گرفته است که ابتدا پوشش گیاهی منطقه آتش گرفته سپس به این کارگاه منتقل شده است.

خبرنگار کانال ۸ افزود در پی این آتش سوزی چهار دستگاه میکسر طعمه حریق شده و خسارات جزیی به سه میکسر دیگر وارد شده است پس از آن آتش از سوی تیمهای آتش نشانی مهار شده است.

همزمان هیمن بهجت بخشدار آغجه لر در گفتگو با رسانه کانال ۸ از آتش سوزی در منطقه آغجه‌لر میان روستاهای گوپته‌په و هیدربگ و بولقامیش و  آتش گرفتن پوشش گیاهی این منطقه خبر داد که در حال مهار شدن می‌باشد.

از طرف دیگر کوچی کریم مدیر آتش نشانی آغجه لر به کانال ۸ اعلام کرد این آتش در بین روستاهای بلقامیش و گوپته‌په مهار شده است.

در همین حال شاخوان سعید سخنگوی سازمان آتش نشانی اربیل اعلام کرد دو فقره آتش سوزی رخ داده است که یک مورد آن در یک گاره رخ داده است که به علت سوختن پوشش گیاهی منطقه طعمه حریق شده است همزمان چهار دستگاه میکسر در این کارگاه آتش گرفته‌اند.

وی در خصوص مورد دوم آتش سوزی تصریح کرد این آتش در یک پالایشگاە نفتی اتفاق افتاده است که علت آن فشار گاز نفت خام همراه با دمای بالای هوا بوده است این آتش سوزی در ساعت ۸:۵۵ رخ داده و ۱۰:۳۰ دقیقه مهار شده است.

کد خبر 2771677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha