وقوع دو انفجار شدید در محله جودیِ شهرستان جزیر شرناخ + فیلم

سرویس ترکیه - افراد ناشناس با مواد منفجره دست‌ساز به دو خودروی زرهی پلیس ترکیه در شهرستان جزیر استان شرناخ، حمله کردند که منجر به دو انفجار قدرتمند شد.

به گزارش کردپرس، در ساعت ۲۲:۰۰ به وقت محلی، دو انفجار شدید در محله جودی شهرستان جزیر در استان شرناخ رخ داد. این انفجارها در میدان کشتارگاه، جایی که دو خودروی زرهی پلیس ترکیه مستقر بودند، به وقوع پیوست. گزارش‌ها حاکی از آن است که در این حمله از مواد منفجره دست‌ساز (EYP) استفاده شده است.

صدای این انفجارها از مناطق مختلف شهر به گوش رسیده و باعث نگرانی و وحشت ساکنان شده است. منابع محلی همچنین گزارش داده‌اند که پس از وقوع انفجارها، دود غلیظی از ساختمان قدیمی مرکز بهداشت شهر برخاسته است. به دنبال این حادثه، نیروهای امدادی و تعداد زیادی از نیروهای نظامی ترکیه به محل اعزام شده‌اند.

این حملات در حالی رخ داده که تنش‌ها در کردستان ترکیه در هفته‌های اخیر افزایش یافته است. این حملات می‌تواند به تشدید بیشتر تنش‌ها میان نیروهای امنیتی و گروه‌های مخالف در این منطقه منجر شود.

از تلفات احتمالی یا جزئیات بیشتر این حملات هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما حضور گسترده نیروهای امنیتی و آمبولانس‌ها نشان از وضعیت بحرانی منطقه دارد.

کد خبر 2776824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha